Güzel Sevgi Sözleri

Gözümden akacak yaş olsan ağlamam ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam seni kalbime hapsettim kimseye bırakmam!
Seni Sen olduğun için değil, seni bende bulduğum için seviyorum.
Yüzünü alıyorum elime yaşam budur, bir gülün akşamı da budur. Seninle doğmak yeryüzüne her sabah ve silinmek seninle.
Bana geleceksen herşeyinle benim olarak gel. Bir emanet gibi geldikten sonra, yanımda olmanın ne anlamı kalır ki.
Senin kanadın olmak isterdim, Ben olmadan uçma diye, Senin baharın olmak isterdim, Ben olmadan açma diye.
Sen bir yıldızsın etrafında gezegenler var ben dünyayım hayat yalnız bende var.
Eğer öldüysen, şu anda yıldızlara uzanırsan, yıldızların ışıklarını topla.Taç şeklinde saçlarının arasında sonsuza dek parlasın.
Ben seni dün sevmedim çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek.
Mehtap sularda gümüşten bir iz bırakırken, gökte yıldızlar parlıyordu. Yalnız kaldığım günler ve geceler, kalbim her yerde seni arıyordu.
Aşkınla sararıp solacak kadar, sevginle bahtiyar olacak kadar, uğruna canımı verecek kadar, seviyorum desem inanırmısın.
Sen hiç denizlerin dibine bakınca yemyeşil ormanları gördün mü? İmkansız deme! Çünkü ben senin gözlerine bakınca ölülerin bile şahit olamadığı o cenneti gördüm.
Benim için seni görmek suya benzer, Seninle yasamak ise nefes almaya, Susuz üç gün yaşarım ama nefes almadan asla.
Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, Kalbimi, Ümit etmeyi. Seni sevdim sensin diye, kalbimi sevdim seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim belki seversin diye..
Sen bazen dudağımda bir gülücük yüreğimde yanan bir ateş ve gözlerimden akan yaşsın. Ama sen her zaman benim küçücük kalbimde çok büyük bir parçasın.
Gül bahçesinde geçse de ömrüm, senin üstüne gül koklamam gülüm! Seni koklamak olsa da ölüm, inan uğrunda ölmeye değersin gülüm.
Karlı bir çam ormanında nefes almak bahtiyarlığına benzer seni sevmek..
Benim sevgim, zaman ve uzaklıkla sınırlı değildir.
Aşk yaşanır anlatılmaz..
Kalbim seni unutacak kadar hainse, ellerim onu parçalayacak kadar asidir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mp3 Şarkılar, Şiir Dinle, Damar Sözler.. Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger